|
Post by mrszee on Jan 25, 2015 7:15:29 GMT 2
Ek ly die afgelope 14 jaar aan tipe 2 diabetes (suikersiekte). As gevolg van bloedklonte in my bene het my dokter Wafarin voorgeskryf, die gevolg was dat die are in my oë begin bloed syfer het en so verloor ek 80% van my sig. November 2014 vertel my vriendin Rona, my van Forever Living se Aloe Vera Gel, eers het ek gedink dit gaan gal bitter wees, maar so is ek toe lekker verras met die aangename smaak van dié alwyn sappie. Vandag, skaars twee maande vandat ek die Aloe Gel sowel die Forever Vision pille begin drink het het ek die volgende verbeterings: - Ek het energie soos in my jong dae, my werks kollegas kan nie die verandering in my glo nie, almal wil nou ook Aloe Vera drink.
- My sig het verbeter dat ek die gesigsuitdrukking van ander kan sien, iets wat ek nie 3 maande terug kon doen nie.
- Ek gebruik minder insulien - van 10cc voor maaltye af na 6cc, en slegs 16cc voor ek gaan slaap.
- Vir die eerste keer in jare kan ek voel of 'n objek warm of koud is as ek daaraan vat - wonderlik!
- Die dik geswellende gevoel van my voete is weg - ek het weer normale voete.
Indien jy aan suikersiekte ly en voel of die wêreld op jou skouers rus, besoek asseblief ons webblad, www.howtodetox.co.za/100-pure-forever-aloe-vera-gel/, en lees oor hierdie wonderlike produk wat diabete kan help.
|
|