Post by miakepexecon on Feb 17, 2022 7:49:30 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sizzle: Master Chef 2022 version ▞▞▞
Det er sjovt at spille dette spil, men nogle gange virkelig hårdt, men fantastisk
Spillet er godt, men jeg har problemer med timings, tiden går hurtigere, men kunderne kommer langsomt
Forfærdeligt spil. Jeg tror ikke, jeg nåede forbi #7, før de ville have mig til at købe. Spild ikke din tid, de grådighedsbønder
Dette er et meget flot spil. men når jeg taber tager det lang tid og jeg kan ikke lide det
Denne piggynank bs, hvor de opkræver yu for at få mønter, du tjener gennem spillet er, ja, ba. Ellers anstændigt madlavningsspil. De fleste er ens, medmindre virkelig dårlige
Trò chơi nấu ăn: Nhà hàng siêu đầu bếp Mô phỏng mch
Dette spil rocker
Venter stadig på, at spillet skal opdateres!!!
Cooking Sizzle: Master Chef Simulyatorlar hvzf
Har brug for flere restauranter. Har ventet i evigheder nu. Træt af spil. Fuldførte det for nemt.
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games የአኗኗር ዘይቤ bmv
Spild af tid dette spil, fordi 7. niveau jeg gennemførte, men fortsæt-knappen virker ikke
Det er sjovt i begyndelsen, men i den anden restaurant er opgraderingerne alt for dyre, og udbetalingerne bliver mindre, så det gør det svært at få de ting, du har brug for, medmindre du betaler penge ved at afinstallere.
Det er et godt spil, men diamanter og penge er svære at få, og kunderne spilder en masse tid på at brænde de minutter, du har fået, mens de spiller
Dette spil er meget sjovt og nemt at manøvrere igennem. Jeg nyder virkelig dette spil!
Det er så sjovt at spille dette spil, fordi det er så nemt at slå.
Kan ikke opgradere anden restaurant
For meget reklame...
Jeg afslutter niveau, og det fortæller mig stadig, at jeg fejler
Så langt så godt, men senere ved jeg ikke vil sige ikke nok kunde eller ikke nok diamant, så kan ikke spille mere
Ikke nyder dette spil, du kan ikke komme videre, siger du bare
Dette spil er godt, men et stykke tid hænger det og maden brænder på.😙
Cooking Sizzle: Master Chef სიმულაცია ztfg
Indtil videre elsker jeg spillet, udfordrende, men ikke overdrevent svært, at du ikke kan vinde uden et boost.
Dette spil er meget givende og udfordrende! Det er sjovt at spille og bliver aldrig kedeligt. Jeg anbefaler, at du downloader det til dig selv og begynder at have det SJOVT med at spille!
Meh
Det er et godt spil, men det var svært for mig at komme til andre niveauer. Det er svært at få diamanter og flere mønter i spillet. Bosters er dyre såvel som opgraderingerne.
Spillet var godt i starten, efter spil 7 er der annoncer efter hver kamp
I japnese cusine (3rd hotel) åbner ikke
Elsker det
Appen går ned med det samme.
Cooking Sizzle: Master Chef Simulatsioonmängud tzj
Opgraderinger er for dyre. Nej, jeg har ikke råd til at købe noget, der vil forbedre min spilleoplevelse
Dejligt spil ... elsker alt ved det .. ingen ekstra annoncer eller noget ... de viser dig kun annoncer når du vil ... elskede det!
Det er ok bevæger sig lidt langsom madlavning
Godt spil indtil videre
Jeg elsker det her, det er super nemt i starten, du synes, det er nemt og dumt, men det bliver sværere og sværere, det er så sjovt
Jeg har opgraderet, men det tillader mig stadig ikke at åbne nye restauranter, og jeg er færdig med 3 lande nu. Når jeg trykker find siger den kommer snart, hvordan?!
Meget slidte og hårde niveauer, jeg vil spilde min tid
Dette spil er forbløffendegggggg wow er det bedste, jeg har spillet, siden jeg elsker gam
Sjovt, MEN at få energi er latterligt langsomt
Det er et sjovt spil med nemme til svære niveauer. Fantastisk grafik
Hvorfor tager det så lang tid at downloade, download venligst hurtigt min telefons temperatur er høj, og jeg har også et enkelt problem, det tager for lang tid at downloade
Pelangganny sllu kurang harus nonton iklan dl baru dapat pembeli lg hadeh
Hvad nytter det at samle is, når jeg ikke engang kan bruge det nogen steder? Lige spildt omkring 160+ ædelstene på at opgradere en lastbil, som ikke nytter noget i spillet. Is-tallet stiger ikke efter 15/15
Jeg kan meget godt lide det, det er et meget interessant og fantastisk spil, jeg har også en restaurant, men på grund af corona kan min restaurant lukke. Når jeg spiller dette spil, føler jeg, at jeg er i min restaurant. Jeg giver den 5 stjerner