Post by miakepexecon on Feb 17, 2022 8:01:39 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mere udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
Meget sjovt spil, grafikken er lidt lav, men passer til spillet. Jeg elsker at være strategisk med placering og hvordan spillesteder hjælper dig generelt.
Værste spil 1 alle fjender angriber vægge 2 de ændrer, hvor der skal hen, så det gør det umuligt at spille efter etape 1, og dette er det værste spil
Jeg kan ikke spille det så laggy på denne enhed, jeg sætter faktisk 5, hvis min enhed er fantastisk, men kan du lave, at dette spil kan være på en dum telefon som min, jeg vil sætte 5, men for nu sætter jeg 2
Fantastisk spil, virkelig svært at forstå til tider, men når du først ved, er det virkelig nemt og fantastisk!
Dette spil er virkelig sjovt! Jeg ville give det en 5/5, men af en eller anden grund, når jeg lukker spillet, sletter det alle mine gemte data. Jeg er ikke i stand til at gemme nogen fremskridt, jeg gør i dette spil, hvilket gør det fuldstændig ubrugeligt at spille. Sikke en skam :/
Mindustry ஆக்ஷன் ktjw
Tutorial: "hold ctrl", "hold museknap nede". Lol. Så meget at konvertere fra Windows-spil. Afinstaller.
Jeg ville gerne kunne lide dette spil. Det ser dog ud til at være i stykker. Måske vender jeg tilbage senere
Mindustry Laga ciok
Dette spil gør så mange ting rigtigt. Det er, hvad det handler om at være et mobilspil. Den bedste beskrivelse, jeg har hørt, er "Factorio meets Creeper World." Du mine ressourcer primært for at sætte dem ind i dine tårne og skyde ting. Det er godt. Spillet er open source, har multiplayer på tværs af platforme og kører på alle enheder, du kan tænke dig. Der er endda MOD-SUPPORT på et MOBILSPIL. Helt vidunderligt. Giv denne app dine penge, selvom du absolut ikke behøver det, fordi der er NUL ADS.
fantastisk spilkoncept men kontrollen er forfærdelig kontrollen er super irriterende og gør ikke hvad du vil det meste af tiden så 3 stjerner fra mig
Mens jeg nyder det, er der meget, der skal optimeres og ændres, som f.eks. ressourcer og kontroller
Udover at det tager mig omkring en dag at finde ud af, hvordan man spiller, så er dette et rigtig godt spil, når først du har fået styr på det. Selvom jeg ville ønske det mere, hvis dette spil havde en alternativ måde at få titanium på. Skjoldgeneratoren hjælper ikke hele tiden. Skjoldene ville være bedre, hvis de forhindrede fjenderne i at komme ind, indtil skjoldet var ødelagt.
fint, men jeg foretrækker pc-versionen... kontrollerne suger i denne... Jeg vil bedømme pc-versionen som 5 stjerner og denne... Jeg vil anbefale, HVIS du ikke har en pc eller en bærbar computer ... MEN hvis du gør det, skal du bare downloade det der...
Kontrollerne var for forvirrende, og gameplayet gav ingen mening
Dette spil var ret sjovt, indtil jeg nåede atomkortet. Ved bølge 40 i et 8-timers spil blev jeg tvunget til at kæmpe mod en kuglesvamp-boss, som jeg ikke havde nogen advarsel om og var fuldstændig uforberedt på det. På grund af det blev jeg tvunget til at opgive det spil og miste tusindvis af sjældne ressourcer og mistede alle de fremskridt. Spillet er sjovt, men når spillet kaster bs på din måde, får det dig til at ønske dig en gemmefunktion.
मिन्दुस्त्र्यि (Mindustry) कार्रवाई gvpr
Jeg elsker spillet, det er virkelig sjovt, nogle gange er det en kamp, men bortset fra det er det et rigtig godt spil! selvom det ville være rart at lave et kort
Generelt for kompleks til at jeg kan spille. Installer ikke, hvis du håber på et simpelt TD-spil.
Det ser ud til, at det kunne være et sjovt spil, men der er en fejl i selvstudiet. Efter det fortæller dig at bygge transportbånd, vil spillet ikke registrere, at du har transporteret kobber til navet. Jeg har hele kobberfeltet dækket af bor med linjer af transportører, der bringer måske 5 kobber ind i sekundet, men det vil stadig ikke registrere krydset.
Har et tutorial problem. Kan ikke komme forbi at bygge en boremaskine. Bliver ved med at sige, at du skal trykke på boreknappen, bygge en, selvstudiets mål ændres ikke.
Ingen annoncer, ingen ventetid, sandkassetårnforsvar og ressourcestyring. Fantastisk. Jeg burde slette det, da jeg har brugt for meget tid på det, men jeg kan ikke få mig selv til det
Indviklet og slet ikke optimeret til mobile platforme.
Meget frustrerende tutorial. Meget vanskelig grænseflade og svært at forstå, hvorfor det, der virker én gang, ikke virker en anden gang.
Jeg kan godt lide kampagneopdateringen, men opdateringen ændrede sig for meget, den ligner et andet spil nu. Der er alt for meget spillerkontrol over enheder, hvilket gør forsvarsbygning ubrugelig i pvp. Heller ikke glad for ændringerne i den måde, grundlæggende elementer fungerer som overløb og underløbsblokke, det gør flere af mine tidligere designs medmindre. Ændring af output fra vandudsugningsanlæg og dampgeneratorer Enheder er så kedelige at bygge nu. Der er fordele, men for det meste ikke glade. Det er bare alt for meget.
Troede det ville være sjovt. Glem det. Kontroller er uudholdelige på mobilen. Selvstudiet forklarede dårligt. Det er i hvert fald kreativt, ikke?
Dette spil er ambitiøst og massivt. Det kan til tider være svært at kontrollere, men jeg kan ikke komme i tanke om en bedre måde at designe et så komplekst spil på. Det er også gratis uden mikrotransaktioner, så jeg vil ikke klage. Jeg tror, at dette spil kan være bedre egnet til en pc, men hvis du leder efter et dybt strategispil at sætte tænderne i på Android, skal du ikke lede længere.
da jeg først hoppede ind, troede jeg, at dette spil ville være meget forvirrende, men da jeg først fik styr på det, begyndte jeg at elske dette spil, og det kan du også!) grafik er fantastisk - ingen støder på fejl - AI er meget godt spil mekanik er fantastisk), det eneste, jeg ikke kan lide, er, hvordan transportbånd er din vigtigste kilde til materialetransport, og tingene kan blive rodet, hvis de ikke er bygget rigtigt.
Mindustry Ação unyd
Jeg er en rigtig stor fan af spil, der langsomt giver dig mulighed for at automatisere mere, og det er, hvad spillet er, du kan også gøre, hvad du vil, og teknologitræet er ret fedt.
Det er verdensrum Plantes en farverig oranye til med en fjende Rød er en døvere chef en tommelfinger er en onoffice mig.
Fantastisk spil ødelagt af dårlig niveaubalance. AI er knap funktionel, hvilket betyder, at du ikke kan stole på at lave skibe som forsvar. Et niveau mærket som medium sværhedsgrad forvandler sig på magisk vis til en ekstrem sværhedsgrad uden nogen åbenbar grund. Ja, det er fantastisk ikke at se annoncer, men amatørstatus viser sig gennem dårlige tests. Jeg har haft det med dette spil.
Den nye opdatering gør det sjovere, men jeg havde et problem, da jeg fik en ny høj score, fik jeg mig til at forlade niveauet, og jeg mistede mine fremskridt. Ellers er dette spil fantastisk!
Pc-kontroller vil ikke rigtig lade dig gøre noget uden at kende pc-kontrollerne
det er endda værd, når selvstudiet ikke er så tydeligt, at det er så forvirrende
Dette spil er så fantastisk! Jeg elsker blandingen af TD og at have din egen karakter, som du kontrollerer. Bølgerne af aliens, den komplekse ressourceproduktion/-styring og sandkassetilstanden gør det bare så meget bedre. Jeg er overrasket over, at dette spil er gratis. Tak Anuke for dette fantastiske spil, det er perfekt udformet! (Det eneste, jeg vil foreslå, er måske at bruge pile, der peger på, hvad du skal gøre i tutorial-delen for at gøre det lidt lettere at forstå)
Jeg vil gerne elske dette spil, men det gør sig selv mere og mere vanskeligt for dig rent faktisk at spille spillet, mens du niveauer. Opbevaring bliver eksponentielt dyrere og ventetider længere. Alt sammen for at tvinge spillere til at købe i spilvaluta. Dette pay to progress-system dræber virkelig din nydelse for et ellers fremragende spil, da udviklerne har set sig gået ud af deres måde at bygge disse systemer for at forhindre folk i at spille det.
Jeg er ked af at skulle sige dette, men jeg hader det. Kan ikke starte til hovedmenuen, kontaktede dev (som bad om en crash-log, når jeg ikke kan eksportere en crash-log, fordi jeg ikke kan starte til menuen), og der er tilsyneladende ingen løsning. Jeg har gjort stort set alle mulige løsninger, men de virker ikke alle. Jeg plejede at elske dette spil, spillede det næsten hver aften. Men det kommer ikke til at ske nu. Meget skuffende og vil blive afinstalleret. Jeg vil ændre denne anmeldelse, når den er rettet.
Dette spil er pænt, jeg vil give det 5 stjerner, men jeg tror, at niveauet af hjernekraft, du har brug for for at forstå sent spil, er enormt alt andet, selvom det er meget godt lavet og gennemtænkt, jeg elsker især niveauskaberværktøjet + det har gode modding-muligheder, så dette spil ville jeg give en 9/10
Kontrollerne er dårlige og giver mig ikke mulighed for at placere ting i tutorial som den mekaniske borer
Det er for det meste et rigtig godt spil med nogle få problemer, men jeg kan ikke åbne min mod-mappe, og hver gang jeg importerer et mod, forsvinder det, når jeg genindlæser, men hvis jeg prøver at importere det igen, står der, at moddet allerede er der.
Jeg ville sætte 5, hvis det ikke var så kompliceret ... og ja, selvstudiet er meget nyttigt, men det forklarer ikke nok for mig. Alt det bortset fra spillet er utroligt.
Samlet set virker appen veludviklet og kan efterhånden have interessant kompleks mekanik. Men især på en telefonskærm er betjeningen svær, og jeg spilder normalt masser af tid på at forsøge at placere transportbåndene og tårnene i stedet for at udvikle min strategi. De små klodser gør det svært, så måske ville dette være mere egnet til at være et tablet-spil i stedet for et mobilspil?
Fantastisk spil, når du først finder ud af det... indtil den nye opdatering. Nu er det et fantastisk irriterende spil.
alt for stejl af en indlæringskurve, var tutorial ikke nok til at bringe mig meget langt på noget niveau
Et af de bedste spil på enhver telefon. Den slags spil, der føles som et pc-spil, brugergrænsefladen er utroligt gennemtænkt, kampagnen er smukt designet, og bare det faktum, at der er indbygget mod support, multiplayer, level editor, alt sammen indbygget, er utrolig sjældent i et telefonspil. Jeg ville give dette spil en milliard stjerner, hvis jeg kunne. Åh, og du kan deltage i dine venners kampagne i co-op lan-spil. Det er det ultimative tegn på et godt spil. Spil venligst dette, du skylder dig selv det.
쇼핑몰 걸 캐주얼 게임 mvx