Post by miakepexecon on Feb 17, 2022 8:14:00 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisätä rahaa hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Christmas Fever Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Se on erittäin kaunis peli offline-pelejä
Loistava
👎👎👎👎👎😡😡😡😡😡😤😤😤😤🤬🤬🤬🤬😒😒😒🤮🤮🤮🤮😤😤😤😤👿👿👿👿👺👺👺👺☠️☠️☠️☠️
Se ei merkitse sitä, että vain minä annan vain 000 000 .en 5, mutta annan 1 tähden 0 tähden tarkoittaa, että sitä ei julkaista😤😤😤😤😤😤😠😭😞
Sinun on korjattava peliin liittyvät ongelmat...päivitin pelin ja se vei minut toiseen kuorma-autoon.....Olin kakkuautossa pihvien kanssa, sitten kun päivitin sen, se vei minut kuorma-autoon, jossa oli kalkkunat. ja pannukakkuja...korjaa nämä ongelmat... menetin kaikki kolikoni.....
Hyväksi
Peli on erittäin hyvä pelitunti
Christmas Fever Cooking Games Spillehall kky
Tämä peli on mahtava
Milloin uusi maailma tulee
😊😀😁😋😊😅😄😀😁😁😁
Paras 👍
minä pidän
Tämä on loistava
moni
Se on mahtavaa
Se on ensimmäinen kerta kun pelaan tätä peliä.. jännittävää ja niin paljon jännitystä ... odotan paljon mielenkiintoista 😘
Hieno peli, mutta sammuu koko ajan
Hieno peli 👌😘
♥️♥️♥️🤩Hyvää Joulua kaikille
Rakastan peliä MUTTA olen kahdesti yrittänyt saada timantteja maksamalla niistä ja kahdesti rahat on otettu tililtäni, enkä ole saanut mitään vastineeksi, joten joko laitat rahani takaisin tililleni tai kerrot siitä kaikille että olet varas
Christmas Fever Cooking Games ארקייד gsw
rakasta tätä peliä
Tämä peli on erittäin kamala ja ärsyttävä, tee sille jotain @tasolla 102 ja sitä korkeammalla
Rakastan peliä, mutta päivityksiä on odotettava niin kauan, ja heinäkuussa viimeksi päivitetyt uudet ravintolat.
erittäin hauskaa ja voin läpäistä tasot kuluttamatta liikaa oikeaa rahaa. ehdottomasti rakastan tätä peliä!!!
Hauskaa
Rakasta peliä!
Se on epäilemättä upea peli, mutta ruoanlaittotuotteen päivittämiseen on erittäin korkein määrä, pls ratkaise tämä ongelma, annan sinulle 5 tähteä kuin
Milloin seuraava taso on saatavilla 😁😁😁
Tämä on kaikkien aikojen huonoin peli 😤
Christmas Fever Cooking Games არკადული jebm
Dragon shooter - Dragon war - Arcade shooting game Arkada tuq
Tämä on hieno peli. Mainokset ovat täysin järkeviä!!!!!!! Super rakastan sitä!!!! Miksi se jäätyy usean päivän pelin jälkeen useita kertoja yössä?? Se täytyy sulkea monta kertaa!!!!!!! Mitä tapahtuu tasolla 416. ? Se vain pysähtyy kokonaan!!!! Auta!! Ei vieläkään korjattu, onko muilla tätä ongelmaa? Lukittuu tasolle 416.
Lalbahadur Lalbahadur
ÄLÄ ANNA MEILLE LISÄÄ KAUMALTA PÄIVITYKSIÄ! Viimeisen päivityksen jälkeen minun on pelattava jotkin tasoistani uudelleen jokaisessa maailmassa, koska päivitys on poistanut ne. Nyt se toistuu uusimman päivityksen myötä. Taas minun tasoni kussakin maailmassa on poistettu ja minun on toistettava ne. Tämä on erittäin työlästä ja aikaa vievää. Eikö pelin kehittäjä koskaan kuuntele palautetta? Peli pahenee jokaisen päivityksen myötä! 😞
Rakastan tämän pelin pelaamista, se on niin rentouttavaa ja on vaikea lopettaa pelaamista, kun aloitan 😂😂😂
Annan 5 tähteä, jos.........Pidän todella tästä pelistä, mutta jostain syystä menin keräämään 5 tikkaria, jotka ovat saatavilla kerättäväksi ja jostain syystä tänään (oli eilen) minun täytyy odota 8794+ tuntia ennen kuin voin noutaa uudelleen. Siitä on melkein vuosi. Tämä on varmasti virhe. Voimmeko korjata tämän, ja vaihtaisin mielelläni 5 tähden.
😃😃😃😃👍
Christmas Fever Cooking Games Zręcznościowe qfpb
😄
Se on ihana peli
Hauska peli
Kuten aina hyvä peli, mutta rahaa pitää käyttää. Mieluummin ostaisin pelin hyvin lyhyen kokeilun jälkeen
Hyvä
Se on siisti pieni peli
Ei niin kiinnostavaa
Vaikuttaa siistiltä toistaiseksi, pidän aina gameicreate-peleistä