Post by ogyhwoodmisssorp on Mar 6, 2022 3:33:26 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Auto Brawl Chess 2022 version ▞▞▞
Het is een leuk spel, begrijp me niet verkeerd, ik heb zelfs geïnvesteerd, maar jeetje, bij 1 op de 5 spellen loopt het spel vast en word ik uit mijn wedstrijd gegooid omdat "ik het spel heb verlaten", wat belachelijk is. Na de patch ging het van 3 op 5 games naar 1 op 5. Er is zeker ruimte voor verbetering.
Echt leuk, maar... de premium pas die je koopt, geeft je vooraf geen speciale beloningen. De eerste die ik kocht voor de krijgsheer die ik nooit in de buurt van ontgrendeling kwam, maar het ontgrendelt een spelmodus die ik echt leuk vind, maar ik heb niet het gevoel dat je $ 20 per maand moet betalen om in deze spelmodus te kunnen blijven spelen . Ook voelt deze game vaak aan als een klik uit de AD-simulator, wat echt onaangenaam is voor een verder echt plezierige game. Helaas zorgt dit ervoor dat ik de installatie ongedaan maak.
Auto Brawl Chess Strategi xevl
Geweldig idee, maar zeker een P2W-game. De graphics zijn schattig en het algehele spel is eenvoudig te spelen. Ik geniet echt van het zien van de evolutie van de individuele "stukken". Dat is echter waar het plezier stopt. Niets zo ontmoedigend als verliezen van iemand met minder dan de helft van mijn teamscore omdat ze betaalden voor een betere avatar die periodiek schade aanricht of betaalden om hun uitrusting te upgraden. En het is meer dan alleen verliezen, maar kijken hoe hun team de mijne volledig decimeert ondanks sterkere karakters op het bord. Terwijl ik dit schrijf, was mijn teamscore meer dan 11.000 en ik verloor net van een van de spelers met slechts een score van 5.000. Voortzetting hiervan, ik ga het spel gewoon verwijderen.
Ik geniet van het spel, behalve het geestdodende aantal advertenties. En de absurde prijzen voor de packs. En het onvermogen om te blijven spelen omdat het een update vereist, maar er is geen optie om te updaten. En... ...wacht, waarom geniet ik weer van dit spel?
Deze game was geweldig tot de laatste update. Nu is de netwerkverbinding rotzooi en bevriest de hele tijd. Om het nog erger te maken, als je het spel opnieuw opstart en terugkomt, staat er dat je het spel hebt verlaten en worden er punten afgetrokken voor een verlies dat je niet hebt verdiend! Nee, het is niet mijn telefoon of netwerk voordat jullie ontwikkelaars die kant op proberen te wijzen. Ik heb een zakelijke kabel voor mijn internet en speel op een Samsung S21 Plus. Los deze problemen op of ik heb geen andere keuze dan de installatie ongedaan te maken.
Eerste indruk was goed, tot eerste rang match.! Ik heb 3 grote sterhelden en 3 normale 3 sterren, tegen 6 normale 1 sterren, en fkn verliezen!!!!! Voor mij is dit een onmiddellijke verwijdering van het spel!!! Doei
In het begin genoot ik van het spel, maar hoe hoger je komt, hoe meer uit balans het wordt. De AI voor de bots waar je tegen vecht is exponentieel slimmer dan degene die je team bestuurt en de selectiepool die het je geeft, maakt het bijna onmogelijk om 3 sterren in het gevecht te krijgen, terwijl het botteam 3 binnen 10 ronden heeft. Bij 1 op de 5 gevechten krijg je misschien een legendarische in het gevecht, terwijl bot er minstens 2 heeft per gevecht. Hebzuchtige ontwikkelaars proberen je te dwingen $ uit te geven alleen maar om te genieten van het spelen.
Ziek van het BEVRIEZING! Dit spel was vroeger geweldig en zou dat nog steeds kunnen zijn, maar ik ben het beu om eindelijk eens te winnen en direct na de wedstrijd bevriest het en geeft me mijn prijzen en punten niet. Het begon ook midden in de wedstrijden te vriezen. Het begon pas na de laatste update.
Wat je in de voorbeeldschermafbeeldingen ziet, is helemaal NIET de typische gameplay, dat is slechts een minigame. De clickbait is bull ... Ik zou misschien de duidelijke geldgreep van het pushen van microtransacties en intro-walk-thru over het hoofd kunnen zien, waardoor je denkt dat het nivelleringsproces sneller en vloeiender was. Dit spel is gewoon niets voor mij.
Misleidende reclame
Geweldig spel
Stop met het faken van je kankerspel
Valse reclame in het AD. Tutorial was veel te lang en verloor meteen mijn aandacht. Ziet eruit als een reskin van een ander vergelijkbaar spel. Meteen verwijderd.
Ik heb nog geen cent aan het spel uitgegeven. Ik heb al de meeste legendarische krijgers. Het nadeel is dat rond ronde 14 het spel begint te vertragen en het zorgt ervoor dat mijn telefoon oververhit raakt, waardoor de vertraging verergert en dan bij ronde 18 crasht het spel en dwingt me te verbeuren. Af en toe crasht het in ronde 14, maar meestal kan ik teruggaan en doorgaan, maar 1 keer hoor ik de overwinningsmuziek en het crashte en toen ik terugkwam, dwong het me om het verlies te nemen, zelfs als ik de muziek hoorde, dus ik won .
Slechte poging tot een leuk genre. De snelle matches zijn een goed idee. Dat is ongeveer waar het plezier stopt. Er zit weinig diepgang in het spel. Het lijkt mij dat de geldwinkel meer aandacht kreeg dan de rest van het spel bij elkaar. Personages hebben uitrusting en kunnen zelf worden geüpgraded. Je kunt wel raden waar dat heen gaat. Blijf upgraden. Blijf uitgeven. Zo kom je verder en win je meer wedstrijden. Dit voelt als een skelet van een spel, meer bezorgd om mijn portemonnee dan om mijn plezier.
Ik vind het spel leuk als het goed werkt, maar het crasht de hele tijd. Ik ben net klaar met een wedstrijd waarin het spel 4 keer crashte. Dat is niet leuk.
Het is een leuk spel, maar ik word constant opgestart van gerangschikte wedstrijden, en het bespaart ook niet de beloningen die je bbn verdient als je aan het einde van een wedstrijd wordt opgestart.
Ik ben het met anderen eens dat het een leuk en verslavend spel is sinds ik het ongeveer 2-3 maanden geleden begon te spelen en het non-stop speelde. Het probleem voor mij komt met de laatste update. Nu bevriest het ineens midden in wedstrijden terwijl ze nog steeds aan de gang zijn of het crasht en als ik dan weer terug ben, zal het me punten geven die zeggen dat ik de wedstrijd heb verlaten.
Auto Brawl Chess Estrategia mvau
Zoals de meeste games tegenwoordig, is het gehaast met een erg drukke interface. Er moet eerst een duidelijk gedefinieerd doel worden vermeld, DAN aspecten van de gebruikersinterface die u helpen die doelen te bereiken, en dan kunt u beginnen met het introduceren van nieuwe functies. Deze game bombardeert je gewoon met alles tegelijk. Het laat je dingen klikken met een slechte uitleg waarom.
nep spel
Dit spel was geweldig. Ze hebben de reismodus vrijgegeven en nu is mijn spel eraan vergrendeld. Ik heb maanden in dit spel gestoken en ben een aantal dagen van de voortgang van de schaakpas kwijtgeraakt omdat ik in de reismodus was vergrendeld met de tutorial-functie, ondanks dat ik in act 2 werkte. Zodra deze functie is opgelost, zullen mijn recensiesterren worden gewijzigd, omdat dit spel echt is geweldig. Ze zijn erg gratis met de premium valuta en stellen zelfs gratis spelers in staat om in een goed tempo vooruitgang te boeken.
Ik geniet echt van het spelen van het spel, maar mijn enige probleem is dat om nieuwe krijgsheren te krijgen, ze verwachten dat je veel geld betaalt. Voor 1 krijgsheer is dat 100 dollar in een pak. Ik zou meer bereid zijn om dingen te kopen als het niet zo duur was.
Net zoals de andere recensies zeggen, lijkt deze game in niets op de advertenties. Ook is de tekst te klein en een slechte resolutie. Het spel is verwarrend om erachter te komen welke eenheden het beste vooraan kunnen zitten en welke niet... Zelfstudie is ook niet erg goed. Misschien moet je het gewoon zelf proberen. (Verwijderd)
Auto Brawl Chess Estrategia mvau
Build a Bridge! Puzzle myj
Dat is vreemd, heel vreemd. Ik heb een recensie gegeven. Ik ben teruggegaan naar het spel om alleen te horen dat de internetverbinding mislukt is, maar hier maak ik nog een recensie nadat mijn eerste recensie is verdwenen. Dit spel is een klikaas met veel spelaanbiedingen die te duur lijken (betalen om te winnen). Na deze vreemde ervaring verdient nu een 1 ster!
Misleidende advertenties
Als ik TFT had willen spelen, had ik dat gedaan
Ik hou echt van dit spel en ik heb geld uitgegeven, maar het bevriest en schopt me eruit tijdens wedstrijden. Ik kom meteen terug in dezelfde wedstrijd als ik de game meteen heropen, maar gebeurt elke wedstrijd minstens één keer. Ik zou 5 sterren beoordelen als dit ooit wordt opgelost. Als ik het zo lang speel
Dit zou een 5-sterren zijn voor zijn gameplay en glichless servers. Maar terwijl ik van wedstrijd naar spel navigeer, of gewoon door het menu navigeer, verschijnt er constant een pop-up. Het is willekeurig, maar lijkt constant op te duiken. Ze maken een geweldige game en ik heb geld uitgegeven aan hun eerdere games. Deze advertenties zijn echter 80 procent te veel. Corrigeer alstublieft. Als je een goed spel maakt, komt het geld vanzelf binnen zonder te smeken.
valse advertentie
Ik word soms zonder reden uit de game gegooid
Ik geniet van het spel als geheel, maar het lijkt VEEL voor mij te crashen. Ik heb er een aankoop voor gedaan en het crashte bij het voltooien van de aankoop. Ik heb nog steeds waar ik voor betaald heb, gelukkig. Het crasht echter OOK elke keer als ik een bepaald aantal rondes in gerangschikte wedstrijden krijg, elke. Enkel. Tijd. Ik zal de wedstrijd domineren, en dan crasht het, dus ik krijg een overwinning op de laatste plaats in plaats van de eerste zoals ik zou krijgen, of zelfs de laatste van de overgebleven spelers.
Was leuk maar staat nu al een hele dag op het laadscherm en mijn profiel ID rechtsonder in mijn laadscherm is vervangen door een andere EN als dat nog niet erg genoeg is, kun je geen karakters meer vrijspelen tijdens gevechten? ?? tf gaat door??
Niks voor mij veel te makkelijk en je doet heel weinig zelf ook al had ik dat kunnen verwachten het zit nu in de naam maar dan nog prei het me een spel daar ik meer in zou hebben.
ik vind het spel erg leuk, maar ik wou dat er een optie was om de resolutie te veranderen, het spel vraagt veel van mijn tablet